Atakent Kampüsü 4.Sınıf öğrencimiz Ceren Engin; projesiyle Helbling uluslar arası blog sayfasında yer aldı.

 

Hikayeler, yaratıcı yazma becerisini geliştirmek için kullanıldığında ortaya ilham verici ürünler çıkabiliyor. Doğru sorular ve doğru yönlendirmelerle çocukların eleştirel düşünme, sorgulama ve yaratıcılık yönlerini zenginleştirmeliyiz. 4. sınıf İngilizce dersimizde öğrencilerimize okudukları hikayenin yazarı olsalardı, macerayı nasıl devam ettirirlerdi sorusunu sorduk ve oldukça özgün dönütler aldık. Atakent Kampüsümüzden Ceren Engin projesiyle Helbling uluslar arası blog sayfasında yer aldı. Kendisini tebrik ediyor, daha bir çok öğretmene ve öğrenciye ilham olmasını umuyoruz.

When stories are used to develop creative writing skills, inspirational products may emerge. We must enrich the critical thinking, questioning and creativity aspects of children with the right questions and correct orientation. In our 4th grade English lesson, we asked our students how they would continue the adventure if they were the author of the story they read, and got quite original feedbacks. Ceren Engin’s project , from our Atakent Campus, took place on the Helbling’s International blog page. We congratulate her and hope that she will inspire many more teachers and students.

https://www.helblinglanguages.com/int/en/blog/inspiring-teachers-using-readers-to-develop-creative-writing-in-primary-students


» Eklenme Tarihi : 09 Mart 2021, Salı 00:00
» Okunma Sayısı : 145 defa okunmuş

Yorum Yazın

Yorumlar

• Bu içeriğimize ait yorum mevcut değil. İlk yorumu yazan siz olun! •